tirsdag 30. mars 2010

IDUNN!

Idunn, min kjære nasara, husker du da vi var spente og uerfarne og lurte på hva det var vi kom til å møte da vi kom til Kamerun? At vi var så sykt gira, og vi var overbevist om at vi var det beste teamet i hele verden, selv om vi ikke ante hvordan teamarbeidet vårt i Kamerun egentlig kom til å se ut?
Vi møtte jammen uventede ting, selv om det som overrasket kanskje ikke var det samme som det vi trodde vi kom til å reagere på. Men jeg syns vi gjorde det bra. Jeg har satt stor pris på våre lattermilde øyeblikk, og til tross for våre relativt store forskjeller, så syns jeg vi har samarbeidet bra. Helt fra våre første to timer på kamerunsk jord, der hvem som helst kunne revet seg i håret og tenkt "OI-OI-OI! -Hvordan skal dette gå?"(Yes! Jeg fikk den med! Hihi).

Du har krydret min hverdag, fargelagt mine opplevelser og gitt tilværelsen gode nyanser. Det har vært gøy å erfare Kamerun med deg, du har vært en så bra teammate at det er ikke vits engang. Ditt søte smil, dine gode ord og tanker, ditt positive og sosiale vesen - og ikke minst din herlige latter når du ser på Friends med ørepropper - er noe jeg vil huske og verdsette lenge. 

Nå vet vi hva vi kom til, og vi vet hvordan teamarbeidet ble. Hadde bare lyst til å gi deg en liten hyllest sån i all offentlighet :) Jeg er fortsatt overbevist om at jeg ikke kunne hatt noe bedre team enn deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar