tirsdag 3. november 2009

My first day at work, in pictures


Going to class (my class is Moyenne Section, Middle Section, age 3, the row to the left)


"Physical Education": How to place the chairs around the table


Writing: drawing circles


Blond hair is not something you see every day in Ngaoundéré


Cameras are really exciting, especially if you are allowed to hold it and look at the screen (does not matter if you take a picture or not)


Time to rest


Someone is not tired and practises their drawing skills instead

5 kommentarer:

  1. Hei pernille! Leser bloggen din jeg og. Vi har hatt endeldager med daarlig eller ingen internett paa kontoret. mailen min er ma_lene_@hotmail.com vil veldig gjerne faa mail og skrive med deg!
    haaper alt gaar bra, fine bilder, jeg skal bli flinkerer til aa legge ut bilder paa min blogg, men har vaert litt forsiktik med aa ta masse bilder naa den foerste tiden, er greiere naa...
    Glad i deg! klemmer:D

    SvarSlett
  2. Hey:)
    Så fint at du tar bilder så vi får se:) Barna er vel så skjønne at du ikke vil hjem igjen etter bare 6 mnd hos dem... ;P
    God torsdag!! :) - Linn Orlaug

    SvarSlett
  3. Sukk.. artig at snuppa ville flette håret ditt =0) Men Pernille, synes at du er litt blek... du er vel ikke syk, vel?!... ;-) :-p

    SvarSlett
  4. Hei Pernille :) Kejmpe flott at du skriver og forteller så grundig og bra. Jeg lever meg helt inn i det når jeg leser slik at jeg føler at jeg er tilbake i Afrika.. og du har så mange dype og reflekterene tanker rundt det du oplever og ser. Ofte begynner jeg å tenke en del etter at jeg har lest bloggen din ;)Du er virkleig med på noe kjempe bra. Du er et fantastisk menneske! Kjempe glad i deg og savner deg <3 - Veronica

    SvarSlett